Nemzeti parkok Fórum
Általános információk Tartományok és területek Városok Apróhirdetések





Fórum » Bevándorlás Kanadába

» Új hozzászólás írása

kambrus55, 2012-04-22 19:24:30
Szia a nevem Ambrus. Nagyon rossz a helyzetem itt Magyarországon már nem is ragozom. Kérlek ha tudsz friss információval szolgálni, hogyan zajlik le egy emigrációs kiutazás illetve, ha azt mondom a reptéren Refugee mi történik?Villamos mérnök vagyok a házamat elvette a Bank most albérletben lakom a párommal és nem tudom elmondani  //mert szégyenlem// hogy hogy élek.itt az email címem: kambrus55@gmail.com ha megtisztelnél egy korrekt válasszal. Arra vagyok kíváncsi mi történik ha megérkezem mondjuk 100dollárral.
Edoka, 2012-02-28 23:09:26, 2012-03-29 20:28:43
Nocsak, a szarpucolas miota fizet ilyen jol brooklynban?
GABRIELLA 2., 2012-03-29 12:39:31
Kedves Gabriella, olvastam a hozzászólásait,és Önnel teljes mértékben egyetértek.
Én és a családom( és még nagyon-nagyon sokan),  most jutott el arra a szintre, hogy ezt az országot el szeretné hagyni. Ebben az országban ellehetetlenítik az embert teljesen. A férjem három diplomás jogot végzett ember, én a három gyermekünket neveltem évekig itthon, és azzal szembesülünk, hogy mégsem tudunk egyről a kettőre jutni. A megemelkedett devizahitelek felemésztik a bevételünket , semmi kilátás arra, hogy bármi is jobb irányba haladna.
A párom és a barátaink is Kanadában gondolkoznak, senki nincs megijedve a munkától, különösen,ha látja az ember, hogy van értelme dolgozni. Mindenki tisztában van azzal,hogy ott sem " kolbászból van a kerítés" , mint ahogyan sehol sem. Én,aki soha nem mertem belevágni nagy volumenű dolgokba, most már eljutottam odáig, hogy nem érdemes itt maradni. Se tisztességes megélhetés, sem ( a megváltozott felsőoktatási törvények miatt ) a gyerekeinknek továbbtanulási lehetősége nincs,és nagyon nagy baj.