Nemzeti parkok Fórum
Általános információk Tartományok és területek Városok Apróhirdetések





Fórum » Bevándorlás Kanadába

» Új hozzászólás írása

Dr.PdK, 2012-01-05 14:46:07
laki,
Nagyon szivesen, sok sikert!
BUEK

laki, 2012-01-05 14:27:55

Köszönöm a válaszokat a kérdésemre Dr PdK-nak és az ismeretlennek is.Megérkezett minden információ  a kanadai cégtől.Boldog Újévet Kívánok mindenkinek.
 

Dr.PdK, 2012-01-02 19:47:38

Loffi,
Csak a kaland es a kihivas miatt megtenne, hogy ebben a topic-ban visszalapoz eddig a datumig?  "2011-08-30 02:34:51"
Ott talalja a "tennivalokat" lepesrol-lepesre.

Loffi, 2012-01-02 18:10:02

Tisztelt Fórumozók!
Családommal meghoztuk a döntést, mely szerint megpróbálnánk a letelepedést Kanadában. Én gépészmérnök vagyok, a párom zene tanár, zongora tanár. Õ franciául én angolul tudok, de papirunk egyikünknek sincs róla. Tanácsokat szivesen veszünk: mi a teendő, hol kezdjük el, mit tegyünk, mire figyeljünk? Előre is köszönöm mindenkinek: Loffi

Dr.PdK, 2011-12-25 16:41:09

Boldog, Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánok minden honfitársamnak Magyarországon!
Dr. PdK

Lonyi, 2011-12-23 04:48:13
DR. Pok,

Elarulna meg azt is ha mar igy kioktatott, hogy meg milyen vizsgat kell tenni ahhoz, hogy Class 1 gyakorlativizsgat tehessen valaki ? Elarulom, hogy anelkul a vizsgaztato szoba sem all meg magaval sem.
 
Lonyi, 2011-12-23 04:07:00






Dr.PdK, 2011-12-22 19:18:46


Imadom amikor valaki ilen okos mint Te. haver, de halvany gozod nincs a jogositvanyokrol. magyar kamionos jogositvany semmire sem jo itt.
Olyan nincs hogy kulombozeti vizsga, egyszeruen vizsga van, szepen jelentkezel mint barki mas elobb el mesz a computeres tesztre aztan mehetsz gyakorlati tesztre. A ceg maximum annyit tud tenni, hogy kifizeti a vizsgadijat.
Amugy meg egy Kenworth truck-ot teljesen maskepp valtasz lefele mint egy Scaniat,
ugy hogy nem art egy par orat venni.
Dr. Pdk legjobb lenne ha tajekozodnal mielott felrevezeted az embereket.
Dr.PdK, 2011-12-22 19:18:46