Nemzeti parkok Fórum
Általános információk Tartományok és területek Városok Apróhirdetések





Fórum » Kanadai munka

» Új hozzászólás írása

reni, 2011-10-29 00:34:28
Sziasztok! Torontoban takarítási munkát vállalok. Aki tud segíteni,irjon ide: renata192@freemail.hu
zita07, 2011-10-25 17:02:21
Kedves Magyarok!

Azon az álláspontom voltam, hogy soha nem hagynám el a hazámat. De közel 42 évesen be kell látnom, hogy "soha ne mondd, hogy soha". A fiam egyetemista, megáll a saját lábán. Én tanító-környezetvédelmi mérnök vagyok, a férjem sofőr. Szívesen elmennénk dolgozni, mert itt teljesen beszűkültek a lehetőségek. Sajnos nagyszülők sincsenek, így szívesen elmennénk akár egy olyan családhoz, aki mint lányát, unokáját fogadna. Minden házkörüli munkát meg tudunk csinálni, vagy gyermekfelügyeletet is vállalnék, jól tudok főzni, szívesen gondoznánk is aki befogad. Szívesen tanítanék is. Ha valakinek van ötlete kérem írjon! hzita07@gmail.com

Köszönöm!

Zita & Tibi 
Kati, 2011-10-22 20:35:01

50 éves nő házvezetőnői, gyermekgondozói, esetleg idősgondozói munkát keres. Gyakorlatom van, New Yorkban 5 gyermekes családnál töltöttem az elmúlt évet. Lelkiismeretes, tiszta, igényes, gyermek és emberszerető vagyok. Kérem, keressen az alábbi cimen: urban13@freemail.hu

Palacsintaleves, 2011-10-19 16:15:20

Sziasztok!
 
Miért van az, hogy a kérdezőknek ilyen arrogáns stílusban válaszolnak egyesek?
Ezt már több helyen tapasztaltam. Úgy látszik ez az a híres magyaros "összetartás".
Egyik kérdező sem érdemli meg ezt a stílust, mert ugye szíve joga oda menni ahová 
akar. Vagy ennyire irigyek lettek ott kint? Félnek az újaktól?
Miért nem lehet igazán segíteni? Vagy ha csak a magas lóról tudtok beszélni Velünk, akkor inkább ne is tegyétek.
 
Üdv, mindenkinek!

bence67, 2011-10-18 11:16:23
sziasztok kamionos munkat keresnek kanadaban 5 evet kamionoztam USAban 2000-2005 most aAusztriaban elek .segitsetek ha tudtok valamit.köszönöm  [bence67@web.de ]
lala, 2011-10-13 16:28:19

 


Üdv!